Tikimasi, kad „VW Neo“ bus trijų skirtingų konfigūracijų. Viskas remsis į baterijų kompleksų dydį ir pradinė kaina sieks apie 25 500 eurų.
Praėjusiais metais „VW“ teigė, kad, priklausomai nuo baterijų kompleksų konfigūracijos, naujasis elektromobilis galės vienu įkrovimu nuvažiuoti nuo 400 iki 600 kilometrų. Dabar „E-Mobility“ produktų linijos vadovas Christian‘as Senger‘is, duodamas interviu „Auto Express“, patikslino šią informaciją.
„Mes pasiūlysime tris skirtingas I.D. automobilių versijas, kurios atitiks skirtingus žmonių poreikius ir asmeninius biudžetus. Pradinio lygio automobilis galės nuvažiuoti 330 km ir jo galia bus mažesnė.
Aš nenoriu, kad žmonės po 3 mėnesių grįžtų pas mane ir sakytų, jog automobilis yra greitas, bet jo nuvažiuojamas atstumas jiems per mažas.
Tad jei žmonės norės greitesnio ir toliau nuvažiuojančio automobilio, jie galės pasirinkti automobilį su didesniu baterijų kompleksu. Viskas paprasta.
Kalbant apie sekančio lygio elektromobilio versiją, ji viršija mūsų lūkesčius. Planavome, kad vidutinio lygio elektromobilio nuvažiuojamas atstumas bus apie 400 kilometrų, bet panašu, jog realybėje tai bus arčiau 450 km.
Mes vis dar svarstome ir galiausiai nuspręsime kokia bus šio elektromobilio versijos baterijų talpa.“
Besitęsiant „Auto Express“ ir Senger‘io pokalbiui paaiškėjo, kad naujasis elektromobilis bus šiek tiek ilgesnes nei įprastas „VW Golf“.
Taip pat bus pasiūlytos dvi – 7,2 kW ir 11 kW – įkrovimo galimybės. Elektromobilis palaikys ir greitąjį baterijų įkrovimą – 125 kW.
Transporto priemonės išleidimo į rinką laikas visuomet buvo gana miglotas. „VW“ anksčiau kalbėjo, jog tai galėtų būti 2019 metai, o gal net 2020. Tačiau dabar „Auto Express“ teigia, jog šis elektrinis „golfas“ turėtų pasirodyti 2019-ųjų metų pabaigoje.
Tikėtina, jog tai yra labai reali data, juolab, kad visai neseniai rašėme apie tai, jog „VW“ planuoja per metus pagaminti 100 000 elektromobilių.
Lrt.lt